הודעה חשובה

כפי שכנראה ראיתם, לא יצא צ'אפטר חדש של מנגה במשך הרבה זמן.

אז אנחנו רוצים לעדכן אתכם לגבי מה שקרה ונחלק את זה לנושאים הבאים:

מצב העבודה על צ'אפטרים
קולקטיב מנגה
מה קרה למנגה דקס
מצב העבודה על הצ'אפטרים

אז כמו שכנראה ידוע לחלק מכם, אנחנו עובדים על תרגום כמה מנגות ולפעמים מוציאים וואן שוט…נכון לתאריך זה הפרויקטים שעליהם אנחנו עובדים הם:
-קורומי ילדה משוגעת
-נאנה חסרת היכולת(המנגה)
-חברה להשכרה(המנגה)

אני מאוד נהנה כשאני עובד על כל צ'אפטר ולמרות קראתי וסיימתי לקרוא את המנגות, התרגום שלהן, ההדבקה והטייפ הם תהליך מאוד כיפי(כל עוד המחשב לא קורס באמצע). אבל אני התחלתי להציב לעצמי סטנדרטים מסויימים למה שאני רוצה להוציא (אולי זה יכול להישמע מתנשא אבל אני באמת רוצה לשפר את העבודה שלי ואוהב לקבל ביקורת על מה שאנחנו מוציאים אז אל תתביישו לכתוב הערות) וזה דורש הרבה מאוד זמן מכמה וכמה סיבות…
הסיבה הראשונה היא שחסר לי מישהו שיעבוד איתי על הטייפ, ההדבקה והתרגום של המנגות…כרגע בסאב יש לנו 2 מוחקים ומשלמים(שבלעדיהם באמת שלא תהיה אפשרות להוציא שום צ'אפטר ואני כל כך שמח שהם באמת חלק מהסאב ועוזרים לי במחיקה וההשלמה) ואותי…זאת קריאה למי שרוצה אולי לעזור לעבוד על המנגות ולעבוד איתי אחד על אחד בטייפ, ההדבקה והתרגום כדי שהצ'אפטר יצא באיכות טובה.

הסיבה השנייה היא לימודים, ועד כמה שזה לא עד כדי כך משפיע על העבודה שלי, לפעמים זה פוגע ברצון שלי להמשיך לתרגם או להדביק באותו היום וזה יכול להאריך את הזמן שיקח להוציא צ'אפטר מסוים. אבל אין סיבה לדאוג יותר מידי…בקרוב יהיו 15 צ'אפטרים חדשים של קורומי, ועוד צ'אפטר של נאנה.

קולקטיב מנגה

למי שלא יודע, מנגה שלף, סאב מדהים שבאמת משקיע בכל צ'אפטר , שעות על גבי שעות ומי שעובד שם ממש ממש מקצועי החליט לפתוח מאגר מנגות לקריאה ישירה בשיתוף פעולה עם עוד כמה סאבים. שמתי לב שלא המון אנשים שמו לב לזה שזה קיים ואני באמת ממליץ לבדוק בעיקר עכשיו ומה שקורה עם מנגה דקס(אסביר בנושא הבא) אפשר למצוא בקולקטיב מנגה את הפרויקטים שלנו ועוד הרבה פרויקטים כבר עכשיו ובקרוב אפילו יותר…אז אני ממש ממליץ לכם לבדוק את האתר של מנגה שלף ולבדוק
את מערכת הקריאה הישירה אצלם. (https://www.mangashelf-il.com/)

מה קרה למנגה דקס? ואיך זה משפיע על הצ'אפטרים באתר?

אז אולי שמתם לב שאין ממש אפשרות לגשת לקריאה הישירה של הצ'אפטרים באתר שלנו, הסיבה היא שהאקר, פרץ למשתמש של מנהל מערכת והדליף נתונים על משתמשים באינטרנט, ואחר מכן גם נפרץ המשתמש של אחד המפתחים של האתר דבר שהביא להעברת האתר למצב אופליין כך שכרגע אף אחד לא יכול לגשת עליו. אומנם הם עובדים על גרסה חדשה לאתר אך לעת עתה הצ'אפטרים עדיין ניתנים להורדה ונמצאים במערכת הקריאה הישירה באתר של מנגה שלף, לצערי אני אחזיר את מערכת הקריאה של הצ'אפטרים של קוטל השדים להיות במצגות למרות שאני לא מחבב את השיטה הזאת.

אם יש לכם משתמש מנגה דקס ואתם רוצים לדעת אם הפרטים שלנו הודלפו, שלחו לי הודעה בפרטי (A|Nothavita10|A#1111). אני אשלח לכם לינק לאתר שאמור לאתר אם הפרטים שלכם הודפלו. אנחנו מקווים שההוצאות החדשות יגיעו בשבועות הקרובים ^^ עד אז, שמרו על עצמכם ושבוע טוב.

2 תגובות על ״הודעה חשובה״

כתיבת תגובה